Vlastníš hodinky Amazfit a také máš pocit, že po změně aplikace na Zepp nedostává veškerá oznámení jako dříve? I my jsme měli podobný problém a proto se rádi podělíme s návodem, jak správně nastavit aplikaci Zepp.
Aplikaci používáme s hodinkami Amazfit GTR, které vlastníme už od jejich uvedení do prodeje na evropský trh. S aplikací Amazfit nám vše fungovalo správně, dokud se nezměnila na Zepp. Tento návod ti ukáže, jak si ji nastavit v Xiaomi telefonu. Všechny kroky ale můžeš aplikovat i pro jiný smartphone s Androidem, rozdíly budou minimální.
Spárování hodinek Amazfit s aplikací
Aplikaci Zepp si můžeš stáhnout v oficiálním obchodě Google Play. Po úspěšném nainstalování se potřebuješ přihlásit. Pro přihlášení existuje několik způsobů. My doporučujeme použít přihlášení pomocí Mi účtu. Stačí zadat své přihlašovací údaje a po přihlášení se ti vytvoří Zepp účet, který bude propojen s tvým Mi účtem.
Na úvodní obrazovce aplikace Zepp se ti zobrazí informace, že nemáš přidáno žádné zařízení. Pokud klikneš na tuto zprávu, otevře se ti možnost přidání hodinek. Doporučujeme nepřidávat hodinky přes QR kód, ale počkat, dokud aplikace sama vyhledá hodinky. Aby to bylo možné, musíš mít zapnutý Bluetooth ve svém smartphonu.
Vyber si model hodinek, v našem případě Amazfit GTR a zvol možnost "Watch without a QR code / Hodinky bez QR kódu". Následně aplikace vyhledá hodinky v blízkosti, ty si vybereš a začne se párování. Po úspěšném párování najdeš hodinky pod svým profilem.
Nastavení notifikací v aplikaci Zepp
Jdi do svého profilu v aplikaci a vyberte si spárované hodinky. Zde si potřebuješ zapnout příchozí hovory a oznámení z aplikací. Systém se tě zeptá na povolení přístupu k hovorům a notifikacím.
Pokud povolíte oznámení z aplikací, musíš si ještě vybrat, z nichž aplikací ze smartphonu chceš dostávat oznámení. Tento krok je důležitý, jinak notifikace nebudeš dostávat. Dělá se to v menu "App alerts / Notifikace aplikací" kliknutím na ikonu "Manage apps / Správa aplikací", která se nachází ve spodní části.
Nastavení aplikace Zepp
V dalším kroku jdi znovu do aplikace Zepp, vyber své hodinky z profilu a klikni na položku "Run in backgroud / Spustit na pozadí". Otevře se ti nové okno, ve kterém je popsáno, co potřebuješ udělat.
Začneme prvním krokem. V části I. Autostart klikni na tlačítko "Background operation permission setting". Otevřou se ti nastavení pro automatické spuštění aplikací. Zde vyber aplikaci Zepp, čímž zapneš její automatické spouštění.
Vrať se zpět av části II. Battery manager klikni na tlačítko "Background operation permission setting", podobně jako v předchozím kroku. Opět se dostaneš do nastavení, kde vyber hned první možnost - Žádné omezení. Tímto krokem docílíme, že aplikaci Zepp nebude systém automaticky vypínat.
Dále si otvor menu aplikací, které máš momentálně spuštěné. Dostaneš se tam stisknutím čtverce z navigačních tlačítek, případně pokud používáš ovládání gesty, svajpni prsty směrem nahoru.
Zde podrž prst na aplikaci Zepp, což by mělo zobrazit jednoduchou nabídku. Zde vyber nejdříve zámek, čímž si zabezpečíš, že aplikace Zepp se nevypne při zavření běžících aplikací.
Pak si ještě z této nabídky vyber ozubené kolečko, čímž se dostaneš do nastavení aplikace Zepp. Zde jdi do položek Povolení aplikace a Ostatní povolení a zkontroluj, jestli máš zapnuté vše potřebné podle screenshotů níže.
To je všechno. Tato nastavení by měly stačit na bezproblémový chod aplikace Zepp, a zároveň by si měl dostávat do hodinek veškerá oznámení z aplikací, které sis zvolil. Pokud by si měl stále nějaké problémy, zkus zkontrolovat, zda není dostupná aktualizace pro hodinky, připadne jejich Restartuj, odeber s aplikace a znovu spáruj. Také se ujisti, že nemáš na hodinkách zapnutý režim "nerušit", který je označen symbolem měsíce.
Dobry den.Mam Samsung A 50 av cásti RUN IN backround, nemam vubec moznost backround operation permission setting.
Víte mi poradit, co s tím?
Děkuji.
Dobry de prave jsem si koupil hodinky Miwatch stáhl jsem si aplikaci Zepp a vůbec se nevím prihlasit nakolik mou zemi ani neuvádí pouze českou, hodinky otevřu pouze na čárový kód dale to nejde, stáhl jsem si i MI FIT stejně se nedá pridat hodinky co mam dalej robit? Dakujem
Dobrý den, který model přesně máte? Pokud máte Xiaomi Mi Watch, potřebujete tuto aplikaci a ne Zepp: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xiaomi.wearable&hl=sk&gl=RU
Dobrý den,
dá se v aplikací Amazfit Zepp nastavit jazyk slovenský případně čeština?
Děkuji.
Dobrý den. Jazyk aplikace bude nastaven podle jazyku systému smartphonu. je možné nastavit v aplikaci jazyk na hodinkách.
Zdravím, já mám problém jedině s Gmailem, z této jediné apky mi nechodí žádné oznámení do hodinek a nechápu proč, vše jsem udělal i dle vašeho návodu a stále nic. Aplikace má všechna povolení a také Gmail je ve vybraných aplikace pro upozornění a nemám ani ztišen režim zapnutý. Víte mi poradit?
Dobrý den,
ohledně zamknutí aplikace před vyhozením z karet .. Mám nový telefon a možnost uzamknout ji nemohu najít, věděli byste mi pomoci prosím?
Dobrý den, prosim o radu. Koupila jsem si hodinky Amazofit gts 2mini ai když dám nezobrazovat aplikaci v popředí, tak se pořád hodně a vybijí baterku telefonu. Už nevíme co s tím. Dekuji čanigova
Ahoj.
I have gtr 3. I have double Whatsapp notifications. Do you know the problem? Also I have a problém s Gmail. Ve druhém externím hlášení v Gmail problém je s vícenásobnými oznámeními o jediném e-mailové zprávě. I can get more than 10 notifications. Notification appears every few minutes. And the last thing. Is it possible to synchronize zepp calendar with Google calendar?
Dobrý den, čci se zeptat.. mám xiaomi 11 lite a hodinky amazfit gt2 , isla jsem přesně podle vašich nastavení vše jsem nastavila no stále mi vyhazuje chybu : vyskytla se chyba, restartujte bluetooth. Pise mi to i 20x dodna pořád tato chyba a proto mi nechodí ani upozornění. Chyba je v telefonu nebo v aplikaci? Mma teklamovat telefon?? Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli hodinky Trex pro mají funkci, že když se vzdálím od mobilu se kterým jsou spárovány, tak mi to hodinky oznámí tunem nebo vybrací.
Děkuji
Witam. Posádám zegarek Amazfit Gts 2. Zainstalowałam na smartphonie Zeep ver 0.1.2.03. Wszędzie czytam, że można odberać połączení telefoniczne przez zegarek. Nejstety já ne potrafię. Jest na zegarku zielona słuchawka, która dzwoni ale ne możná odebrać połączenia. Wszyscy piszę, że trzeba …..Pierwszym způsobem, jaki masz, jest dostęp do aplikacji Zepp na swoim terminalu, czyli oprogramowania, které musíš pobrat, aby podłączyć zegarek Amazfit. Po wejści do środku przejdź do swojego profilu i uzyskaj dostęp do swojego smartwatcha. W sekcji „Ustawienia aplikacji” znajdź sekcję połączeń i aktywuj opcję „Dzwoń przez zegar”. A já ne mam nebo ne widzę, gdzie to jest >>ustawienia aplikacji >połaczenia>dzwoń przez telefon. Prosze o radě.
Szia segítséget szeretnénk kérni.Ma vásároltunk egy amazfit GTR 2e orát,de něm jönnek az értesítések. Végigcsináltunk minden beállítás funkciot de nem érkeznek továbbra sem értesítések. Válaszát előre is köszönöm.
Nedawno kupiłam model Amazfit 2 mini i moim problemem są wielokrotne pokazywanie powiadomienia z dané aplikacji (np. 2-3 razy sms, ktory uż przyszedł, lub powiadomienie z jinnych aplikacji społecznościowych). Jak mogę go rozwiązać? Jest to dosyć uciążliwe i denerwujące.
Mám inny problém.
Od kilku dny posádám zegarek model: Amazfit GTS 2 mini i na zegarku powtarzają się powiadomienia. Przykładowo: dostęji sms, které na zegarku pojawia się ze 2-3krát. Přestože wszystkimi powiadomieniami. Dodatkowo některe potrafią przyjść kolejny jednou nawet po dłuższym czasie. Irytujące jest to, że powiadomienia się powtarzają i zegarek cały czas wibruje wprowadzając mnie w błąd. Myśląc, że przyszło coś nowego okazuje síę, że to to samo powiadomienie co przed chwilą. Czy kdoš také máš taky sam problem i wie jak go rozwiązać? Dodam, że powiadomienia mają przychodzić w czasie rzeczywistym. Mój znajomy mě ten sam model i ne ma takiego problému. Pomoci.
Mám hodinky amazfit X a v aplikaci Zepp ani v hodinkách neumím vypnutý nepřetržité měření srdečního tepu. Můžete mi prosim poradit? Děkuji.