Otestovali jsme silnou elektrickou koloběžku s celkovým výkonem až 6000 W, ANGWATT T1. Jedná se o velmi podobný model jako DUOTTS D88, kterou jsme testovali minulý rok, případně i další známé koloběžky jako Laotie Ti30 či BOYUEDA S3.
V recenzi se podíváme již tradičně na kvalitu zpracování, jízdní vlastnosti, výkon a dojezd, ale zaměříme se i na to, v čem se odlišuje od výše jmenovaných modelů a co nového přináší.
Kde koupit ANGWATT T1?
Elektrickou koloběžku ANGWATT T1 najdeš v nabídce našeho partnera Banggood, a to přímo v českém skladu. Díky tomu bude doručení rychlé, již během pěti dnů od odeslání. Stejně tak se nemusíš obávat žádných celních poplatků navíc.
Ušetři ještě více: Výslednou cenu si můžeš na Banggoode snížit s použitím dvojice slev najednou – kuponu, který najdeš v našem cenovém boxu níže a také speciálním 10 USD „allowance“ kuponem. Získáš ho na této stránce.
Důležité: Na objednávky z Banggood se vztahuje naše VIP podpora, kterou získáš po stažení našeho rozšíření do prohlížeče Chrome pouze v počítači.
ANGWATT T1


CZ sklad

CZ sklad
% Zľava v košíku
13,84 €Další kupóny
Expresní doručení z českého skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního českého skladu. Dodání z Česka většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Technické specifikace
Model | ANGWATT T1 |
---|---|
Rozměry v rozloženém stavu | 122 x 68 x 125 - 143 cm |
Rozměry ve sklopeném stavu | 122 x 68 x 48 cm |
Hmotnost balení | 51 kg |
Materiál | železo a slitina hliníku |
Výkon | 2 x 3000 W (špičkový) |
Maximální rychlost | 85 km/h |
Baterie | 60V 35 Ah lithiová |
ovladače | 2 x 45 A |
přístup | 80 - 105 km |
Maximální nosnost | 200 kg |
Nabíjení | 5-6 hodin |
Brzdy | DYISLAND hydraulické kotoučové |
odpružení | přední i zadní |
pneumatiky | 11" pneumatické s offroadovými plášti |
Kvalita a obsah balení
Elektrickou koloběžku ANGWATT T1 můžeš očekávat ve velké a těžké krabici. Rozměry balení jsou 131 x 26 x 50 cm s celkovou hmotností 51 kg.
Koloběžka je v krabici sklopena s demontovanými řídítky a některými dalšími komponenty. Chrání ji pěnové výztuže, kterých je poměrně mnoho, takže přišla naprosto nepoškozená.
Podobně jako tomu bylo iu DUOTTS D88, příslušenství s dalšími komponenty je uchyceno o platformu pro nohy pomocí transparentní fólie.
Konkrétně zde kromě koloběžky najdeme dvojici nabíječek, blatník, set nářadí, displej, manuál, ovladač k LED osvětlení podvozku a dokonce i tlumič řízení.
Balení je tak vskutku bohaté. Vysoce oceňujeme, že výrobce přibaluje již do základního balení také tlumič řízení a dvojici nabíječek pro rychlejší nabíjení.
Montáž není úplně rychlá
Přestože se to na první pohled nezdá, montáž koloběžky spolu se všemi komponenty, které jsou v balení nám zabrala poměrně hodně času. Po vyjmutí z krabice stačí vyklopit řidítka a začít s montáží řidítek, uchytit zadní blatník, displej a blinkry.
Zní to jednoduše, ale celkově potřebuješ utáhnout poměrně mnoho šroubů, z nichž ne všechny jsou snadno přístupné, a tak to zabere jistý čas.
Nejjednodušší je montáž řídítek. Zde stačí vložit představec s řidítky na hlavní vertikální tyč a utáhnout dvojici šroubů. Na samotných řídítkách jsou však uvolněny téměř všechny šrouby, díky čemuž si můžeme hned přizpůsobit sklon brzdových pák, ovladače plynu či přepínače jednotlivých režimů.
Na rozdíl od ostatních podobných koloběžek, které jsme zmínili v úvodu, dodává výrobce k ANGWATT T1 také velký středový displej, který má své místo na představci řídítek. Po jeho uchycení není třeba zapomenout zapojit kabel do prázdného konektoru. Takový je tu jen jeden, takže se nemůžeš zmýlit.
Dalším příjemným bonusem je tlumič řízení, který jsme také hned namontovali na své místo. Koloběžka už disponuje držáky, ke kterým se montuje, ale jemně jsme je museli pootočit, abychom uměli tlumič správně osadit.
Pokračovali jsme se zadním blatníkem a nakonec jsme na svá místa upevnili čtveřici blinkrů.
Design, kvalita zpracování a vylepšení
Na první pohled je koloběžka naprosto stejná jako ostatní podobné modely, které už snad nemusíme ani jmenovat. Pokud se však na ANGWATT T1 podíváme detailněji, všimneme si zde několika vylepšení.
Novinka nemá sklápěcí řídítka, ale pevná, zahnutá. Toto zlepšení chválíme, protože sklápěcí řídítka se stále uvolňovala a nepříjemně chrastila během jízdy.
Dalším vylepšením je dvojice směrovek i vpředu či další velký displej ve středu řídítek. Změnil se také blatník, který vypadá jako z batmobilu a krásně zakrývá celé zadní kolo, protože je mimořádně široký. Nepřišli jsme však o zadní šlapák na nohu ani úchyt na přenášení.
Bonusem je LED osvětlení na obou bočních stranách podvozku s logem značky, ke kterému je v balení také ovladač. Pomocí něho si můžeme zvolit různé barvy podsvícení či více efektů.
Co se týče použitých materiálů a kvality zpracování, konstrukce je stejně mohutná jako u podobných koloběžek a je vyrobena ze železa a slitiny hliníku. Celá koloběžka působí již na pohled masivně a kvalitně, což se odráží i na vysoké hmotnosti. Sestává však z mnoha dílů, všude vidíme samé šrouby a matice, což se nemusí každému líbit.
Ty se bohužel během testování také potvrdily a několik šroubů a matic se během jízdy uvolňuje, takže je musíme dotahovat. Doporučujeme sáhnout po lepidle na závity a všechny takové šrouby zalepit a použít pojistné matice s gumičkou všude tam, kde takové nejsou.
Široká řídítka s více displeji
Na rozdíl od podobných koloběžek se stejnou konstrukcí nemá ANGWATT T1 sklápěcí řídítka. Naopak jsou pevné a nastavitelné jen výškově ve třech úrovních – 96/104/112 cm od platformy, na které stojíme.
Řídítka mají šířku 73 cm a jsou zakřivená s ergonomickými gripy. Ty se bohužel na řidítkách poměrně snadno pootočí, což není nejlepší.
Na levé straně řídítek najdeme brzdovou páku zadní brzdy spolu s klíčovým vypínačem, přepínačem světel, blinkrů a ovládáním klaksonu. Je zde také malý displej, který zobrazuje aktuální napětí baterie.
Na pravé straně je brzdová páka přední brzdy, volič režimem ECO/turbo, single/dual, spolu s displejem TF-100, ve kterém je integrovaná páčka pro ovládání plynu.
Právě toto ovládání se nám osobně příliš nelíbí. Navíc je umístěno příliš blízko brzdové páky, což ztěžuje používání těchto páček v těsné blízkosti. Jelikož jsou řidítka zahnutá, nemáme zde téměř žádný prostor pro posunutí páčky plynu dále od brzdové páky.
Ve středu řídítek, na představci, se nachází v pořadí již třetí, největší displej a vypadá parádně. Zobrazuje aktuální rychlost, napětí baterie, stav blinkrů či světel a ujetou vzdálenost. Jde v podstatě o duplicitní údaje, které zobrazuje i displej při páčce plynu, ale tento je výrazně větší. Zvláštní je, že údaje na těchto displejích se naprosto neshodují, i když odchylky nejsou velké.
Negativem je, že ani jeden z těchto displejů není dobře čitelný během slunečného dne. Nám by tento třetí velký displej vůbec nechyběl, jelikož je navíc umístěn příliš blízko jezdce, takže výrobce nevybral nejlepší polohu.
Nekompromisní výkon až 6000 W
Velká a mohutná koloběžka si zaslouží vysoký výkon a jinak tomu věru není. ANGWATT T1 má dva motory, z nichž každý má maximální výkon 3000 W, což nám dohromady dává celkový výkon koloběžky až 6000 W v peaku.
Díky takovému výkonu dosahuje maximální rychlosti 85 km/h. Reálně jsme až takovou rychlost nedosáhli. Na displeji koloběžky sice ano, ale podle GPS jsme šli maximálně 79 km/h.
K dispozici jsou 3 rychlostní režimy a módy dual/single (pohon jedním nebo dvěma motory), a také volby ECO a turbo. Díky těmto režimům umíme maximální rychlost a výkon docela pěkně regulovat.
Režim ECO zajišťuje maximální rychlost 25 km/h, ale nemyslíme si, že po vstupu v platnost nové legislativy bychom někoho oklamali, že tato koloběžka jede jen 25 km/h. Spíše ne.
V turbo režimu si už užíváme vysoký výkon a výrazně vyšší rychlost. Velký rozdíl je také mezi režimy single a dual. Osobně jsme z koloběžky chtěli dostat maximum, a tak jsme ji používali většinou v režimech turbo v kombinaci s duálním pohonem obou motorů. Z rychlostních režimů jsme si ve městě vystačili is druhým stupněm, ale mimo měst a vesnic, případně v kopcích jsme už přepnuli do nejvyššího režimu.
Koloběžka ANGWATT T1 má nekompromisní výkon a v nejvyšším režimu s pohonem obou kol je to doslova monstrum na dvou kolech. Líbí se nám, že zrychluje plynule, ale přesto cítíme ten masivní nástup výkonu. Zrychlení je výborné, ale jelikož jsme většinou jezdili po silnicích, pravděpodobně by se nám více sešly silniční pneumatiky.
Pohodlí během jízdy a odpružení
Jak jsme již zmínili, koloběžka se prodává s terénními pneumatikami, ale lépe se s ní jezdí po silnicích. Fyziku prostě nezklameš as malými, 11″ koly to v terénu nikdy nebude ideální. Polní cesty ještě zvládá dobře, ale na kamenitých cestách nás už dost vytřásla.
Na cestách je ovšem jízda velmi pohodlná a problém nedělají ani výtluky či nerovnosti. O přední odpružení se stará masivní vidlice a vzadu najdeme klasický pružinový tlumič. Pohodlí zvyšují také zmíněné široké pneumatiky o rozměru plášťů 100/65 – 6.5.
Celkově se nám na koloběžce jezdilo velmi dobře, ale často se z více míst ozývá nepříjemné vrzání či klepání. Mírně chrastí přední světla, občas vrže zadní pérování a jak jsme zmínili, uvolňují se šrouby. Zejména při vysoké rychlosti to není to, co chceš při jízdě řešit. D
okonce se objevuje i vůle ve sklápěcím mechanismu, kde také doporučujeme kontrolovat utažení šroubů. Snad nejvíce nám vadilo to, že řídítka se během jízdy poměrně snadno vychýlila ze středové polohy kvůli systémy výškového nastavení, kde tyč vedoucí k řídítkům drží jen rychloupínák.
Tlumič řízení, který řeší tzn. wobbling
Již v úvodu jsme zmínili, že výrobce přibaluje i tlumič řízení, který si většina majitelů takových koloběžek musí dokupovat zvlášť. Pokud bys nevěděl, tlumič řeší tzv. tlumič. wobbling, což je v podstatě kmitání a nestabilita řidítek při vyšších rychlostech.
Řídítka se od výroby totiž otáčejí velmi jednoduše a mají široký rozsah otáčení. Tlumič způsobí mírně tužší řízení a omezí rozsah otáčení, ale ve vysokých rychlostech utlumí wobbling.
Koloběžku jsme zkoušeli s tlumičem i bez něj a musíme uznat, že při rychlosti nad 60 km/h jsme se cítili mnohem jistěji s tlumičem. Při vysokých rychlostech je koloběžka již náchylná k nechtěnému kmitání řidítek, a tak rozhodně doporučujeme kvůli vlastní bezpečnosti tento tlumič použít.
Baterie, dojezd na jedno nabití a nabíjení
ANGWATT T1 disponuje 60 V/35 Ah lithiovou baterií, která je spolu se dvěma 45 A ovladači uložena v podvozku. Podle výrobce by měla postačovat na 80 – 105 km jízdy.
Stejně jako v jiných recenzích, i tady jsme si dojezd ověřili. Jezdili jsme převážně v okolí Košic, kde jsme se nevyhnuli kopcovitému terénu. Náš redaktor má 76 kg a testovací jízdu jsme uskutečnili během teplého slunečného dne za bezvětří.
Prvních 30 km jsme téměř neustále šli rychlostí mezi 50 - 70 km/h, následně jsme trochu zpomalili ve městě, pak jsme znovu zrychlili na dalších 15 - 20 km mimo město a na závěr jsme se ještě vrátili do města.
Bohužel, během jízdy nám ve smartphonu zamrzla aplikace Runkeeper, pomocí které jsme měřili dojezd. Hned po návratu jsme si však trasu naklikali v Google mapách, a tak můžeme s minimální odchylkou uvést, že jsme ujeli přibližně 62.5 km na jedno nabití.
Displej koloběžky zobrazoval téměř o 12 km víc, což je dost výrazná odchylka. Dodatečně jsme si znovu ověřili, že displej koloběžky zobrazuje až o 2 km více na každých 10 km v porovnání s GPS v chytrém telefonu.
Brzdy a sklápěcí mechanismus
Ve výbavě koloběžky najdeme také hydraulické brzdy DYISLAND se 140 mm kotouči. Nebrzdí špatně, ale na takto silnou a těžkou koloběžku by se sešly lepší brzdy s většími kotouči.
I takovou mohutnou koloběžku si umíme sklopit po odjištění pojistných pák ve sklápěcím mechanismu za předním kolem. Osobně si však nemyslíme, že by se v takovém stavu přenášela jednodušší, ale alespoň zabere méně místa při uskladnění.
Osvětlení a směrovky
O efektním podsvícení na boku podvozku jsme si už řekli, ale pojďme se ještě podívat na tradiční osvětlení. Vpředu máme typická kulatá světla, která sice svítí silně, ale jejich efektivita je slabší a celkově bychom zde uvítali už nějaké lepší přední světlo.
Zadní červené světlo je na konci podvozku a koloběžka disponuje také čtveřicí směrovek – dvě jsou vpředu a dvě vzadu. Přední směrovky jsou docela dobře viditelné, ale zadní mají navíc fialový pásek, který během dne kazí celkovou viditelnost. Stále si však nemyslíme, že takto nízko položené blinkry si řidiči kolemjedoucích aut všimnou.
ANGWATT T1: Závěrečné zhodnocení
Elektrická koloběžka ANGWATT T1 zaujme zejména vysokým výkonem 6000 W v peaku a masivní konstrukcí. Jedná se o podobný model jako Laotie Ti30, Boyueda S3 nebo DUOTTS D88, ale výrobce si dal záležet na tom, aby přinesl několik vylepšení.
Oproti zmiňovaným modelům zde najdeme v balení také tlumič řízení a dvojici nabíječek. Koloběžka dostala navíc velký displej do středu řídítek, přední i zadní směrovky, podsvícený podvozek s logem značky, pevná široká řídítka a širší zadní blatník.
ANGWATT T1 rozhodně láká pozornost kolemjdoucích, přináší fantastický zážitek z jízdy a výborné zrychlení. Mohutná konstrukce však má i svá negativa. Sestává z více dílů, množství šroubů či matic.
Pokud jsme tě recenzí přesvědčili o koupi tohoto stroje, využij nejvýhodnější nabídky od prodejce Banggood.
ANGWATT T1


CZ sklad

CZ sklad
% Zľava v košíku
13,84 €Další kupóny
Expresní doručení z českého skladu bez cla a DPH.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního českého skladu. Dodání z Česka většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.