Kugoo Kirin G3 je krásná 1200 W oranžová koloběžka s TPU pérováním
Planeta slev

Oranžová kráska Kugoo Kirin G3 má zadní 1200 W motor, dojezd přes 70 km i speciální TPU pružení

Odebírat
Upozornit na
host

5 Komentáře
nejstarší
Nejnovější Nejvíce hlasů
Vložené zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
Milán

Zdravím, koloběžku mám doma. Objednal jsem si ji přes geegbuying jak doporučujete. Ještě jsem se díval na banggood kde je hodně podobná cena, ale bez recenze. Došla přesně za týden od objednávky z PL v perfektním stavu. Všechno funguje jak má, vypadá úžasně a taky tak jede. Přešel jsem z Xiaomi mi scooter Pro a ten skok je obrovský. Hlavně tlumiče a osvětlení a taky výkon. Moc pěkný je i displej. Je to ale monstrum, velká a těžká, oproti Xiaomi budí respekt:-) mohou doporučit, maximální spokojenost.

Drsný

Ten člověk co píše nadpisy, nečítá i recenze, které děláte? …Výrobce udává maximální dojezd na úrovni 60 km… V nadpisu je více než 70km a reálné ani 40 km…nač ty zavazující nadpisy?

Frederik

Na stránce prodejce uvádějí iv obrázcích teoretický dojezd 70 km. Samozřejmě, že reálný je vždy nižší, záleží na stylu jízdy a váze jezdce, ale to zkušený čtenář ohledně elektrokoloběžek jistě ví. V naší recenzi uvádíme dojezd, který se nám podařilo otestovat, ale toto není recenze.

Radoslav

Zdravím. Mám konečně najetých 500 km tak se podělím o nějaké dojmy. Zatím můžu koloběžku jen a jen chválit. Neskutečně dobré pružení. Sice z této cenové/velikostní kategorie jsem ještě neměl, ale porovnám-li to se všemi ostatními, které jsem prostřídal (všechny různé modely xiaomi, menší modeli kugoo, nineboot atp. ) tak je to nesrovnatelný rozdíl. Jezdím v Bratislavě, takže jámy, výmoly a hrboly jsou všude. Dokonce koloběžka zvládne solidní i kamennou dlažbu a skoky z obrubníků. Co se týče výdrže + - pokud jezdím naplno (to znamená vždy na "bezpečné" maximum na daném úseku, ale alespoň 70% času jdu naplno 50 km/h) tak dojezd je při mých 85 kg cca. 45 km. Konstrukce je pevná, bouchají při jízdě maximální kabely. Brzdy by mohly být silnější + ty mé už začínají „skřípat“. Za nejhorší věc považuji nešťastné řešení startování a vypínání koloběžky, knoflík se nachází přímo na akcelerátoru a velmi často se mi stává při jízdě, že se jen (trochu) otřeu o tento knoflík a koloběžka se „vypne“. Sice se nevypne displej ani světla, ale motor přestane reagovat a musím úplně zastavit. Zapnout-vypnout a pokračovat dál. Párkrát se mi to stalo v autobusovém/cyklistickém pruhu a bylo to dost nebezpečné. Skládací mechanismus je dost netradiční, ale šroub je velmi dobré řešení co se týče pevnosti konstrukce a nízké hlučnosti (při mnoha jiných mechanismech jsem pravidelně slyšel drkotání a cvakání během jízdy). Samotné skládání si vyžádá možná více času než tradiční páčky, ale není to nic strašného. Pneumatiky zvládají i jízdu po mokré vozovce a ani jednou jsem nedostal smyk. Akcelerace je příjemná, není to žádný sprinter, zrychluje spíše lineárně takže se nemusíte bát, že by vás koloběžka „shodila“. Rozhodně nelituji investici 945 eur. Za tu cenu lze sehnat po „papírové“ stránce lepší koloběžka, ale silně bych pochyboval o kvalitě provedení a celkové kvalitě produktu.

DanVo

koupil jsem si předčasem Kugoo Kirin ES2 a byl to jeden z mých nejhorších nákupů. to nazvat…a -jelikož se už nevyrábí, nedají se koupit náhradní díly. Nikdy víc….nikdy víc. Jakoukoli jinou značku. Kugoo kirin nedoporučuji ani náhodou.