Mezi stále více populární dopravní prostředky se řadí rozhodně i elektrická kola. Někdo může e-biky využívat jako hobby k ježdění v přírodě, jiný může využívat tento prostředek k oživení každodenní cesty do práce.
V tomto článku ti představíme elektrické kolo z produkce značky Engwe s názvem Engwe Engine Pro. Model Engine Pro se vyznačuje nadupanými parametry, prvotřídním zhotovením a velmi zajímavou cenovou nabídkou.
Na Geekbuyingu takhle levný ještě nebyl
Engwe Engine Pro najdeš v oficiálním obchodě značky také u dalších prodejců. Kolo doručuje kurýrní společnost zcela zdarma bez nutnosti doplácení dalších poplatků ve formě cla nebo DPH. Dodání probíhá z evropského skladu expresně do 7 dnů. Obchod Engwe má na skladě i novou Aurora edici, která vyniká svým barevným provedením.
Důležité: Na Geekbuying nikdy nenakupuj přes aplikaci, jinak ztratíš naši VIP podporu!
Engwe Engine Pro, ostatní obchody
Cenová Historie


akcie EU
Cenová Historie

akcie EU
% Zľava pri platbe
30 €
TIP: Expresní doručení z evropského skladu.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního skladu v Evropě. Dodání z EU skladů většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Nakupuješ poprvé na Geekbuying?
Sleduj cenu tohoto produktu. Jakmile vydáme nový kupón, zašleme ti e-mail.
Ze sledování se můžeš kdykoli odhlásit.
Cenová Historie


CZ sklad
Cenová Historie
TIP: Expresní doručení z českého skladu.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního českého skladu. Dodání z Česka většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Nakupuješ poprvé na Banggood?
Sleduj cenu tohoto produktu. Jakmile vydáme nový kupón, zašleme ti e-mail.
Ze sledování se můžeš kdykoli odhlásit.
Engwe Engine Pro, oficiální obchod
Cenová Historie


akcie EU
Cenová Historie

akcie EU
TIP: Expresní doručení z evropského skladu.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního skladu v Evropě. Dodání z EU skladů většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Sleduj cenu tohoto produktu. Jakmile vydáme nový kupón, zašleme ti e-mail.
Ze sledování se můžeš kdykoli odhlásit.
Dostupné jsou i náhradní baterie v EU skladu! Je zde dokonce až 16 Ah baterie kompatibilní s nejnovějšími verzemi kol Engine Pro (16 Ah) a EP-2 Pro (13 Ah).
Engwe EP-2 Pro / Engine Pro baterie
TIP: Expresní doručení z evropského skladu.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního skladu v Evropě. Dodání z EU skladů většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Sleduj cenu tohoto produktu. Jakmile vydáme nový kupón, zašleme ti e-mail.
Ze sledování se můžeš kdykoli odhlásit.
Cenová Historie


akcie EU
Cenová Historie

akcie EU
Další kupóny
TIP: Expresní doručení z evropského skladu.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního skladu v Evropě. Dodání z EU skladů většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Nakupuješ poprvé na Geekbuying?
Sleduj cenu tohoto produktu. Jakmile vydáme nový kupón, zašleme ti e-mail.
Ze sledování se můžeš kdykoli odhlásit.
Další kupóny
TIP: Expresní doručení z evropského skladu.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního skladu v Evropě. Dodání z EU skladů většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Sleduj cenu tohoto produktu. Jakmile vydáme nový kupón, zašleme ti e-mail.
Ze sledování se můžeš kdykoli odhlásit.
TIP: Expresní doručení z evropského skladu.
Tento produkt ti bude doručen expresně z lokálního skladu v Evropě. Dodání z EU skladů většinou trvá 7-10 dní a doručuje kurýr. Při dodání už neplatíš žádné poplatky navíc, žádné clo ani DPH.
Nakupuješ poprvé na Geekbuying?
Sleduj cenu tohoto produktu. Jakmile vydáme nový kupón, zašleme ti e-mail.
Ze sledování se můžeš kdykoli odhlásit.
Engwe Engine Pro máme i my, toto jsou naše dojmy
Elektrické kolo Engwe Motor Pro jsme testovali v redakci a velmi mile nás překvapil. V porovnání s předchůdcem EP-2 Pro, který jsme také testovali, má Engine Pro ještě výkonnější 750 W motor , což je cítit zejména při rozjíždění a maximální rychlosti. S našimi přibližně 90 kg kolo nemá problém dosáhnout 50 km/h, což je již velmi slušná rychlost.
Kolo dorazí v pořádné krabici, složení je velmi jednoduché
Hrubé 20 x 4″ pneumatiky jsou mimořádně pohodlné i v náročnějším terénu, kde se kolo cítí jako doma. Před první jízdou v terénu doporučujeme řádně zkontrolovat všechny šrouby na kole, hlavně pořádně utáhnout skládací řídítka.
Nám se při jízdě v terénu povolili, ale nebylo to nic, co by se nedalo opravit i na místě. Po pořádném dotažení se tento problém již neopakoval. Jízda lesními cestičkami je na tomto kole neskutečný zážitek a výkon motoru nás neustále překvapuje, doslova až vyčaruje úsměv na tváři. Dokonce jsme měli pocit, jako bychom jezdili na motorce.
Vyzvednout také musíme velmi kvalitní hydraulické brzdy značky Logan, což jsou nejkvalitnější čínské brzdy. Stejné brzdy má například i 3500-eurová koloběžka Nami Burn E 2 Max. Chválíme také efektní barevný displej, který zobrazuje základní údaje a je dobře viditelný i na přímém slunci.
3 jízdní režimy, až 5 rychlostních stupňů
Kolo má 3 jízdní režimy – Eco, Normal a Sport. V každém režimu si následně můžeš nastavit rychlostní stupeň od 0 do 5. Při stupni 0 motor vůbec nepomáhá, při stupni 5 je kolo nastaveno na 99% výkonu. V režimu Sport a stupni 2, kolo dosahuje rychlosti v rozmezí 20-25 km/h.
Překvapilo nás, že tyto rychlostní režimy si můžeš v nastavení přizpůsobit – každému režimu lze nastavit libovolný počet procent výkonu. Pokud by ti 5 rychlostních režimů bylo mnoho, můžeš si dokonce zvolit i 3.
Přiznáme se, že většinu času na tomto kole jezdíme na režimu Sport v rychlostním stupni 5, tedy na plný výkon. Jízdu si tak nejvíc vychutnáme. Na řídítkách je k dispozici také páčka akcelerátoru, takže na kole vůbec není třeba šlapat do pedálů.
Samozřejmě, při točení pedály ti kolo motorem pomáhá, v režimu Sport je to ve velmi výrazné míře, až natolik, že pedály kroutíš naprázdno a táhne jen motor. Pokud si chceš na tomto kole alespoň trochu zasportovat, doporučujeme nastavit režim Eco.
Co se převodů týče, uživatel má k dispozici 8-stupňovou přehazovačku Shimano Altus. Na přední straně se nachází jen velká rozeta, bez možnosti změny převodů.
Jaké má nevýhody?
Páčka akcelerátoru je v našem případě umístěna na levé straně, což je trošku nezvyk. Není ale problém páčku přehodit na pravou stranu. Postřehli jsme, že u této páčky není možné plynulé ovládání plynu, spíše slouží jen jako přepínač mezi 0 a 1, tedy buď jde, nebo nejde.
Výhodou však je, že kolo je možné si přizpůsobit podle svého gusta, není problém objednat lepší akcelerátor, jako například i širší řidítka, protože ta od výroby jsou poměrně úzká.
Co se odpružení týče, přední vidlice je pěkně měkká a výhodou je možnost nastavení intenzity pružení. To se však nedá říci o zadním tlumiči, který je poměrně tvrdý a ani u našich 90 kg nějak extra nepruží. Není to však nic, co by bránilo v používání kola, ale pokud si ho chceš vyšperkovat, určitě bychom vyměnili jak přední vidlici, tak i zadní tlumič.
Reálný dojezd: Výrobce nelže
Co se dojezdu týče, v rámu kola je umístěna 16 Ah (48 V / 768 Wh) vyjímatelná baterie, kterou jsme testovali následovně. Jezdec o hmotnosti cca 90 kg, na kole jsme nastavili čistě elektrický režim Eco a rychlostní stupeň 5. Vybrali jsme se na cyklostezku, tedy rovinatý terén. Celou dobu jsme šli naplno, což vyústilo do průměrné rychlosti 37 km/h podle displeje (33,9 km/h podle GPS).
Jezdili jsme asi hodinu a ujeli jsme 37 km podle displeje (33,76 km podle GPS), přičemž při zátěži displej zobrazoval zůstatek ještě 50 % baterie. Bez jakéhokoli šlapání, tedy v čistě elektrickém režimu při nastavení Eco je toto kolo schopen ujet minimálně 60 km. V případě, že by jezdec něco zhubl a zvolil nižší rychlostní stupeň, dojezd by se ještě určitě prodloužil.
Tento údaj tedy sedí přesně s tím, co uvádí výrobce, což se u elektrických přesouvadel tohoto typu často nevidí. Za to určitě palec nahoru.
Engwe Engine Pro: Naše zhodnocení
Již model Engwe EP-2 Pro nás při testování neskutečně bavil a jeho vylepšený bratr Engwe Engine Pro v nás tyto pocity ještě více umocňuje. Jízda na Engine Pro je prostě zábava a při každém nasednutí ti vykouzlí úsměv na tváři.
Díky dostatečně výkonnému 750 W motoru můžeš na kole uhánět rychlostí až 50 km/h, čímž se řadí mezi ta rychlejší elektrická přesouvadla. Ideální je nejen do města, ale i mimo město, jelikož 16 Ah baterie poskytuje dostatek energie na 60 km dlouhé jízdy.
Jediné menší nevýhody kola vidíme právě v odpružení, respektive v přední vidlici a zadním tlumiči, které ovšem není problém nahradit kvalitnějšími komponenty. Celkově však Engwe Engine Pro můžeme jen a jen doporučit. Podle našeho subjektivního názoru jde o jeden z nejlepších čínských elektrických fat biků, které koupíš v ceně pod 1500 €.
Video recenze od Geekbuying:
Technické specifikace:
- Kola: 20 x 4 palcové protiskluzové pneumatiky
- Kapacita baterie: 16 Ah (48 V), 768 Wh
- Typ baterie: Vyjímatelná, Lithiové bateriové články
- Rám: Rám z hliníkové slitiny
- Odpružení: Hydraulická přední vidlice uzamykatelná, hydraulický zadní tlumič
- Dojezd: Elektrický režim: 60-70 km; Šlapací režim: 100-120 km
- Brzdy: Hydraulické kotoučové brzdy značky Logan, 160 mm kotouč
- Výkon motoru: 750 W (999 W v maximu)
- Převody: 8-stupňová přehazovačka Shimano Altus
- Maximální rychlost: 50 km/hv elektrickém režimu
- Displej: Barevný LCD, snímač světla pro automatické zapnutí světel
- Rychlostní režimy: Eco, Normal, Sport
- Akcelerátor: Páčka na palec
- Doba nabíjení: 5-6 hodin
- Světla: Přední LED světlo; zadní červené světlo
- Maximální nosnost: 150 kg
- Doporučená výška jezdce: 160-210 cm
- Hmotnost kola: 28,5 kg
- Hmotnost balení: 37.8 kg
- Velikost balení (D x H x V): 100 x 45 x 80 cm
Galerie fotografií:
Pro další užitečné tipy na elektrická kola či koloběžky pravidelně sleduj náš technologický portál China Planet. Pokud se chceš o všem dozvědět jako první, lajkni naši stránku na Facebooku a přihlaste se k odběru notifikací.
750W motor a 50km nejsou dovoleny v EU ani SR.Absolutne Nevhodný produkt a ještě i slabá baterie zajímalo by mě jak budu servírovat asi v Číně.