AliExpress tlačí peníze do marketingu: David Beckham je novým ambasadorem a sponzorství UEFA Euro 2024 | China Planet
Nákupy z Číny

AliExpress tlačí peníze do marketingu: David Beckham je novým ambasadorem a sponzorství UEFA Euro 2024

Odebírat
Upozornit na
host

1 Komentář
nejstarší
Nejnovější Nejvíce hlasů
Vložené zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
Radoslav

Můj osobní (možná mírně vulgární názor). Mohu se jim třikrát vysrat na hlavu, jestli tam dají Beckhama, nebo jiného tajtrlíka, kterému budou platit nechutné miliony za nic. Ať udělají lepší podporu, zaměstnávají více lidí na reklamačním popřípadě ať sníží ceny. Už jsem totálně otráven jaké peníze všude taje v reklamě a my si následně kupujeme předražené produkty aby se hrstka takových to lidí topila v penězích. Jeden příklad za všechno: proč mají někteří "sportovci" platy v desítkách ne-li stovkách milionů euro? Kdo jim tento luxus asi platí ... kdo si kupuje "nike", "puma", "adidas" hadry, boty vyrobené za 5-20 euro, které se následně prodávají za 10 násobně předraženou cenu. Cca 2 roky dozadu, kdy totalitní EU zavedla dodatečná cla na dovoz zboží s Číny jsem si všiml, že se velmi mnoho zboží, tedy jejich cena již pomalu rovná té české. Utápění peněz v marketingu rozhodně nezvýší kvalitu produktů ani nesníží jejich cenu, akurát se ještě více přiblíží české konkurenci (alza atd.).